jueves, 27 de noviembre de 2008

XOGA CO MAPA DE ÁFRICA

12 comentarios:

Anónimo dijo...

teño o record de facelo en 41 segundos a ver quen que gaña

Anónimo dijo...

Pois eu en 26 segundos!

Anónimo dijo...

E eu en 21 segundos.

Anónimo dijo...

Eu en 23 segundos.

Anónimo dijo...

¡Eu o fixen en 10 Segundos!

Anónimo dijo...

En 12 segundos o fixen.

Anónimo dijo...

Eu fun moi rápido.Digoche a verdade,fíxeno en 9 segundos.

Anónimo dijo...

eu digoche de verdade verdade
eu fíxeno en 6 segubdos a fastidiarse

Anónimo dijo...

bueno eu fixeno en 1 segundo pero non vacilo coma os demais

Anónimo dijo...

GRACIAS PERO A QUE GAÑOU FUN EU TARDEI 0 SEGUNDOS, SERA PORQUE NON O FIXEN
SANDRA-TRUCHA
6ºB

Anónimo dijo...

Teño o record de 27 segundos son Che das bombas (tefy)

Anónimo dijo...

Amin bemeu feito despois de mais de 100 veces ke o fixen (tefy)

 
aladin