domingo, 22 de marzo de 2009

DERBAKE

Prepárate! Esta semana imos ir de viaxe a un país maravilloso onde utilizan este instrumento que se chama DERBAKE.

E que é o DERBAKE, pois un instrumento de percusión que se coloca entre as pernas e se golpea coas máns, está feito de barro cocido.

É importante que haxa sempre un entendemento entre a bailarina e o músico que toca o instrumento pois establécese entre eles un diálogo que fai que se acelere ou retarde o ritmo.

Neste vídeo que ven a continuación poderás ver o importante desta conexión.

Por certo, serás capaz de adiviñar o país da zona árabe de África do que imos aprender moitísimas cousas? Pista: empeza por M............



E agora divírtete con esta bailarina especial


E, que? xa sabes o país, pois déixao no teu comentario...

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu creo que é Marruecos,non o teño moi claro...

Anónimo dijo...

Os de 3º b creen que é Marruecos e gustáronnos os videos

Anónimo dijo...

Ismael de 4ºC foi o primeiro en adiviñar que era Marruecos

RSOANA RIAL PEREIRA dijo...

Mari eres amellor non sei como tes tanta paciencia para facer esto asta o finde semana un dia eu mais miña nai entramos e abia cousas ea seguinte dia sa habia moitas c
cousas mais novas
ROSANA DE 6.C

Anónimo dijo...

A sido precioso.Me a molado de lo mas Maricarmen a sido maravilloso.
Ana y Rocio clase de 4ºA.

Anónimo dijo...

fiu fiu. Adrian

 
aladin