domingo, 3 de mayo de 2009

TOTEM (ANIMAIS DE PODER) E NOMES INDIOS

Para os indios é moi importante ter un totem (animal de poder) que os guie e protexa na súa vida.

Ademáis de ter un persoal tamén tiñan un totem da tribu (formado pola mezcla de varios animais protectores)

Pero como se saber cal é o teu animal de poder e como se consigue o nome indio? Pois a través dunhas ceremonias e rituais.

Nós na clase tivemos unha meditación especial na que vivimos e nos sentimos coma indios, rodeados de animais e de calma. Así conseguimos o noso totem e o noso nome.

Na nosa extraordinaria viaxe acompañounos a música deste video e o demáis fixoo a nosa mente.




Para saber máis dos totems le ben o que sigue:




E por último obtivemos o noso nome indio: ROCÍO DA MAÑÁ, ESPIGA ARMONIOSA, AUGAS CRISTALINAS, ABRAZO DE OSO, LINGUA INQUIETA, FLOR PRECIOSA, ARDILLA SORRINTE, LUCERO AZUL, NUBE BRANCA...
e elaboramos uns colgantes.
Aquí tes a Rocío Blanco, Rosa de los Cielos e a Flor Serena xunto a Pequeno Lobo.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

A Lingua Branca gustoulle moito, o meu animal de poder é unha xirafa.

Anónimo dijo...

Cabalo Veloz pensa que é moi bonito o que fixeches. O meu animal é un paxaro

Anónimo dijo...

Rio Presumido di superchulísimo, o meu é unha pomba

Anónimo dijo...

Terra Fermoa pensa que é precioso, eu teño un coello

Anónimo dijo...

Flor do Deserto di que foi moi guai, o meu animal é o león

Anónimo dijo...

Rocío da mañá di que é chulísimo, Ardilla Roja tamén, e Nube Rosa e Raio de Luz

Anónimo dijo...

Oso negro non sabe que decir

Anónimo dijo...

Flor Preciosa di que é moi bonito jope

Anónimo dijo...

Cabalo veloz pensa que os animais as veces teñen que sufrir, por culpa nosa

Anónimo dijo...

A tribu das Aguias e estrelas está moi contenta de ser indios

 
aladin