miércoles, 17 de febrero de 2010

O CANTO DA SEREA


Mirádeme! que bonito é o noso maravilloso mar galego.

Ando buscando a miña medio irmá a serea.


Ah! que non sabes o que é unha serea? Pois é unha criatura mítica coa metade do corpo humano e a outra metade peixe e co seu canto enfeitiza a a quel que a escoita.

Preparáte porque disfrutarás de aventuras maravillosas con sereas, tritóns e xacios da nosa máxica terra galega.

Escoita o canto da serea... o canto que nos vai a guiar durante este proxecto e déixate levar por él...







UH, UH, UH, UH...
EU CANTO MEU CANTO
TODOS QUEREN OÍR
ENCANTO MOI TANTO
PRA TE SEDUCIR
SON FILLA DAS AGUAS, DOS RÍOS E MARES
SON UNHA SEREA DE BELOS CANTARES
UH, UH, UH, UH...

QUEN OE MEU CANTO
COMIGO VAI MORAR
DO FONDO DAS AGUAS
NUNCA MÁIS VAI VOLTAR
EU CANTO ENCANTO
TODOS VOU SEDUCIR
MEU CANTO MOI TANTO
NA MÁIS VAS QUERER OÍR...



Grazas aos Xacios de Goián

No hay comentarios:

 
aladin